lördag 23 juni 2012

Uteritt

Idag red jag Freddie igen, uteritt tillsammans med mamma som red Comtesse, Ida på Disney och Jennie på Poppe. Vi bara skrittade och travade eftersom att Disney är en galen ponny och Ida är 7 år, haha. Men det var mysigt och hästarna var pigga och glada. Freddie känns så himla mycket mindre än Arrow men egentligen är han bara några centimeter kortare. Tror det beror på att han har mycket kortare kropp och mycket kortare steg, så det blir som en liten b-ponny typ haha. Far jag ser ju inte så stor ut på honom men det känns lite så. Han är som sagt en väldigt trevlig häst att rida! Det blir fler gånger förhoppningsvis :):)

Imorgon börjar ridlägret som jag ska vara ledare på, wiie det kommer bli kul! Barnen på stall selin är ju störtsköna, det ända promblemet kommer ju vara att få lite sömn i samma rum haha.

 Fast å andra sidan så kommer jag inte att kunna sitta uppe och kolla på film (1D-film hehe) till kl 2 på natten varje natt heller hahahah. Känns bra i alla fall att detta inte bara har drabbat mig. haha

488009_134676533326319_102624596531513_139695_1491892856_n_large
bara jag som känner igen mig??

kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar