söndag 3 juni 2012

Seriös värre

Nu måste jag sluta att tjata och tjata om Zayn, några små roliga bilder bara..

 



Sååå... Godmorgon! Så jäkla gött med sovmorgon idag, trött som vanligt. hahah

Idag ska jag


  • hjälpa Jennie och de andra med att bränna upp den mögliga balen
  • hjälpa Jennie att tvätta ut hennes lastbil (mot pengar såklart haha)
  • städa och packa upp saker i mitt rum och i min garderob, man ser inte golvet..
  • flytta de sista saker från lägenheten
  • kanske åka till Frida och hjälpa henne göra dip-dye på håret.

På tal om det så ska troligtvis jag, Kerstin och Emilia dip-dya mitt hår på tisdag. Måste bara köpa färg, först blekning/blondering och sen någon annan färg, typ rött eller nåt. Kanske får låna det som blir över från Fridas röda färg. :)  Checka Frida och Kerstins blogg HÄR

Kraaaamm
//Karin



1 kommentar:

  1. Åhh snälla gör det på ditt hår så är det lättare att övertala mamma hahahaha

    SvaraRadera