tisdag 5 juni 2012

Magont

Ush, vankade med ett väldans magknip imorse men nu eftersom jag ska på student sen är det ingen idé att stanna hemma från skolan. Dessutom har vi inget seeriöst idag och då är det bara skoj att få träffa kompisarna. Sista läxan vi haft är till idag (som jag inte gjort iförsig) så nu är det chill i skolan fram tills avsltningen, så skönt.


Imorgon när vi är lediga måste jag gå hemifrån kl halv 7, känns lite segt. Vi ska samlas halv åtta infö Klubbmästerskapet och eftersom jag ska på min kusins stundent idag hinner jag inte knoppa och sånt idag utan måste göra det på morgonen...


Jag och Makita från bohuscupen, rebeckas bild.



Nu taggar vi järnet, jag och Mackan satsar på att få en placering i lektionsklassen. 




//Karin








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar