torsdag 21 juni 2012

Hästvakt

Har varit nere och pratat med mammorna i stallet idag om hästarna jag ska ta hand om i helgen. Det är 4 stycken, varav jag ska rida en, Freddie. Poppe ska Jennie rida, Luna ska vila och Jessica är en b-ponny så hon är alldeles för liten haha.

Det ska bli kul att ha hand om lite hästar igen, har ju lite abstinens liksom nu när jag inte har någon egen och ridskolan är slut och allt. Så himla jobbigt att jag inte kan åka och hälsa på Arrow heller nästa vecka bara för att pappa bokade tågbiljetter till skåne mitt på dagen istället för på kvällen. Rebecka ska alltså på ridläger till Sjöis där Arrow bor under sommaren och jag hade tänkt följa med i bilen för att hälsa på honom men nu går inte det. :( Hade jag vetat att 5 minuter med Arrow hade varit en sån big deal för mig nu hade jag kanske spenderat lite mer tid med honom då och då. Men men, vi kommer ju att ses vecka 32. Det är om typ 7 veckor, blä.


I love you.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar