torsdag 21 juni 2012

Dagens planer

häj people, trött Karin här som inte borde sitta vid datorn. hahah, asså när jag loggar in på datorn så kollar jag alltid facebook och lite så och sen så kanske jag skriver ett blogginlägg typ. Och så skricer jag att jag ska gå och göra nåt för det måste jag egentligen men det slutar alltid med att jag spenderar typ minst en timma till vid datorn på youtube, tumblr, weheartit och massa annan skit haha. Men om man har väl blivit beroende av allt som har med 1D att göra så har man. Blää

Tumblr_m5sy8hvedk1r8v1a6_large

Ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle gå med Frida och Kerstin till stan och kolla på den där MTV-konstert-grejjen men mamma var inte så förtjust i den idén och jag känner inte riktigt för det nu heller.  Så jag dissar henne (fast jag behöver inte få dåligt samvete eftersom jag fortfarande inte har förlåtit henne för tt hon sabbade hela mitt youtubekonto häromdan haha) och stannar hemma och bakar kladdkaka till imon och kollar på Criminal Minds. Imorgon kommer förresten en av mina allra bästa kompisar Elin och hennes familj och firar midsommar med oss. Vi ses så himla sällan så det ska bli kul att ses! 

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar