tisdag 5 juni 2012

@bilen

Är påväg till kunsbacka, min kusin tar studenten idag. Så nu sitter jag här och One Directon låtar spelar slut på min mobils batteri genom mina trasiga hörlurar. Varje gång det är ett av Zayns solon så stannar jag upp och bara lyssnar, han är fsntastisk. Spelar tillbaka och lyssnar om stycket händer det också att jag gör, haha.

Idag på musiken fortsatte jag och resten av Three Directions (mitt och två kompisars nyskapade band ni vet) med vårt första projekt, vår första låt. Eller ja, en cover på Justin Biebers die in your arms. Vi började också med vår andra låt, 1D's one thing. Hahah vad flummiga vi är, kom förresten på att om Three Direction förkortas som 1D blir det 3D. Hahaha!
Nog pratat om vårt band känner jag, vad pinsamt...

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar