söndag 20 maj 2012

Uteritt

Hej! Igår bytte vi box på Arrow så nu står han i stora stallet.
Matilda kom och hälsade på, det var jätteroligt. Tror det kommer funka bra i höst, vi har redan en liten plan för Arrow... (Hon ska rida Arrow två gånger i veckan åt mig i höst)
Tyvärr så blev det ingen löshoppning p g a att Jennie som skulle hjälpa oss, var sjuk. :( Men jag red ut i Emmahagen och runt slingan två varv också (800 m x2). Arrow var fin och jag kunde rida i alla gångarter på gräset, även hoppa lite över stockarna. :) Det blev jättefina kort och jag ska visa dem såfort jag kan ladda över dem till datorn och har internet.
Arrow är verkligen världens finaste häst, kommer sakna honom såå mycket i sommar...
Vi ska löshoppa idag istället och så kanske kanske Matilda kommer hit och så skrittar vi ut och tar lite kort.
//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar