onsdag 23 maj 2012

Tomt

Väldans vad tomt det blev i stallet när Arrow åkte hem igår. Grät gjorde jag uppe i stallet hos honom, men sen när vi väl var på sjöis var han glad att få springa i den stora gräshagen och då var jag också ok med det. Men nu saknar jag honom massor... Jag fick med mig min ryktlåda från förra årets ridläger i alla fall! Och Idas nya ponny har kommit, och den är såå söt! Måste visa en bild snart den e verkligen.bedårande. Typ 120 cm hög, väldigt nätt och pigg (med tanke på att den äter ca 3 pelletsar sammanlagt som kraft) under dagen. Ida var så söt och sa att hon hade velat att jag helst av alla skulle rida den men tyvärr var jag för stor.. Haha naww!
Ikväll blir det ridlektion i alla fall som tur e för jag har redan ridabstinens...
//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar