torsdag 10 maj 2012

Allra första inlägget

Första inlägget på nya bloggen, känns awesome! Hade ju precis vant mig av vid att under ridpasset tänka på vad jag ska skriva senare på bloggen, haha. Var ganska bra när jag gjorde så faktiskt för då kunde jag bara skriva ner det sen på kvällen. Det enda var att jag ändrade mig under passets gång, t ex i början kanske det gick dåligt och jag tänkte skriva åh vad dåligt det gick idag och på slutet kanske det gick bra ändrade jag till åh vad bra det gick idag... Haha, bara jag som tänker så??

En presentation av mig har ni i menyn till höger, är det någon ny läsare som vill veta mer är det bara att fråga i kommentarsfältet! :)

Jag och min goa vän Rebecka har ju Arrow tillsammans, idag ska hon rida. Men jag ska ändå till stallet och rida Bruno, Arrows bästa hag-kompis åt hans ägare Sofie. 
Det blir mycket ridninga av andras hästar nu ju, på söndag ska jag och Makita tävla bouscupen dressyr omgång 2, tagga!! Är dock inte så taggad för dagens ridpass för regnet öser ner ute... Tänk att för två dagar sen gick jag i bara shorts ute?!

Bruno, Arrow, Makita

//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar