fredag 25 maj 2012

Sleepover

Igår efter skolan åkte jag och flera andra tjejer i klassen till sisjön och badade. Årets första dopp och det var faktiskt skönt! ..Ganska i alla fall. Efteråt åkte jag, Emelie, Frida och Carro till Willys för att köpa kokosnöt, godis och korv som vi sedan grillade hemma hos Carro. Sen sov vi under bar himmel på altanen, mys! Fast kl 3 på morgonen kom Elliot och två av hans kompisar och hälsade på så då var vi vakna i några timmar tills Carros mamma vaknade och då fick de fly.. haha! Fast det var bara skönt att få sova igen egenligen.
Det var inte så kallt men jag blev sucken av en mygga nära ögat, så jag kunde knappt öppna det i morse men nu har svullnaden gått ner och jag ser bara lite konstigare än innan.



Ska ner till stallet ikväll men först ska jag ladda över bilderna till datorn från kameran och de är superfina! Så vänta er bildboomber senare! :):)






//Karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar